Przejdź do treści
Blog
O mnie / Gabinet
Sklep
Szkolenia stacjonarne
Akademia Ćwiczę oko – szkolenia online
Webinary
Książki
Akcesoria do terapii widzenia
Znajdź Gabinet
Kontakt
Menu nawigacji
Menu nawigacji
Blog
O mnie / Gabinet
Sklep
Szkolenia stacjonarne
Akademia Ćwiczę oko – szkolenia online
Webinary
Książki
Akcesoria do terapii widzenia
Znajdź Gabinet
Kontakt
Webinary
Oczopląs
Przekorygowanie? Niedokorygowanie? (krótkowzroczności)
OBSZARY ZABURZEŃ INTEGRACJI SENSORYCZNEJ W ASPEKCIE WIDZENIA
RUCHY OCZU
PRZESIEWOWE BADANIE WZROKU
JAK OCHRONIĆ WZROK PODCZAS PRACY Z BLISKA?
WIDZENIE OBUOCZNE OKIEM OPTOMETRYSTY
ZABURZENIA WIDZENIA A PROBLEMY SZKOLNE
BADANIE WZROKU – KIEDY, JAK CZĘSTO, U KOGO?
POROZMAWIAJMY O AKOMODACJI
DIAGNOZA FUNKCJONALNA WIDZENIA
TERAPIA WIDZENIA
KIEDY I KOGO POTRZEBUJESZ?
PATRZY A NIE WIDZI!
NIEDOWIDZENIE I CO DALEJ?
TERAPIA ZEZA I NIEDOWIDZENIA DZIECI W WIEKU 2-4 LAT
WIDZENIE-ROZWÓJ, ZABURZENIA I ĆWICZENIA DLA DZIECI
W WIEKU PRZEDSZKOLNYM I WCZESNOSZKOLNYM
TERAPIA WIDZENIA W AUTYZMIE
ZAĆMA WRODZONA
ANALIZA WZROKOWA
KIEDY I JAK ĆWICZYMY?
OP
TODYSLEKSJA I KOLOROWE MASKI
JAK WIDZIEĆ LEPIEJ?
JAK WIDZI MÓZG?
COVID-19 A PROBLEMY Z WIDZENIEM
DIAGNOZA FUNKCJONALNA WIDZENIA DZIECI
W WIEKU 0-3
SKIASKOPIA W PRAKTYCE
TERAPIA WIDZENIA DZIECI
Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
I SŁABOWIDZĄCYCH
AKOMODACJA
–
ZABURZENIA I
TERAPIA
Wpływ bajek, gier i telewizji na wzrok dzieci
KOROWE ZABURZENIA WIDZENIA – CVI
DIAGNOZA FUNKCJONALNA WIDZENIA DZIECI
W WIEKU PRZEDSZKOLNYM 4-6 R.Ż.
ZABURZENIA WIDZENIA U DZIECI
Z
E SPEKTRUM AUTYZMU
SKURCZ AKOMODACJI
PRZETWARZANIE WZROKOWE
KRÓTKOWZROCZNOŚĆ –
CZY MOŻNA JĄ SPOWOLNIĆ Z POMOCĄ ĆWICZEŃ?
ZABURZENIA WIDZENIA A DYSLEKSJA
DIAGNOZA FUNKCJONALNA WIDZENIA
NASTOLATKÓW I DOROSŁYCH
ZABURZENIA WIDZENIA
A DYSLEKSJA
ZABURZENIA WIDZENIA BARW
SYNDROM IRLEN
KOROWE A MÓZGOWE ZABURZENIA WIDZENIA
OKULARY TO NIE WSZYSTKO! NIEOCZYWISTE PROBLEMY Z WIDZENIEM